Snart jullov - hurra!

Jag tror jag aldrig nånsin känt en sån lycka inför ett lov förut. Det kommer att bli så underbart på torsdag att få ta ledigt i ett par veckor. Inte göra någonting, bara slappna av.

Något jag verkligen längtar efter är att få läsa och då främst något som jag har valt själv. Inte någon pedagogisk litteratur, inte några ungdomsböcker, utan faktiskt något bara för mig. Tänk att man kan längta efter något sånt så mycket.

Lekitonerna fyller jag nu med film, film och så lite mera film. Eleverna verkar lika trötta som jag, men de klagar i alla fall inte - och de sitter still och är tysta. Halleluja.

Imorgon är det lite jippo med danstävling i skolan och det är alltid lika kul och uppskattat. Eleverna går in med hjärta och själ i dansen och det är riktigt roligt att se.

Jag vill passa på att önska mina läsare en god jul och ett gott nytt år.
Ta det lugnt i jul och tänk på att vi snart går mot ljusare tider.

Kommentarer
Postat av: Magistern

God jul!

2006-12-24 @ 11:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback