Äntligen fredag!

Nu är det inte lätt att komma upp ur sängen på mornarna. Jag tror jag snoozar typ 20 gånger innan jag orkar hasa mig upp, fräsandes långa haranger om hur trött jag är, hur mörkt det är och hur jag inte vill lämna min varma säng.

Då är det tur att det är fredag! Och ikväll ska vi ha personalfest!!! Vi ska åka till Globens annex och äta julbord, lyssna på Abba Orchestra med bland andra Magnus Carlsson, som är min absoluta favorit (jag är konstigt svag för homosexuella killar med ett feminit utseende - är det nåt fel på mig då?), och bara dansa och festa! Det ska bli såååå kul!

Och det bästa är att chefen har bestämt att alla lektioner ska ställas in från lunch för att vi ska få tid att fixa allt som ska göras inför måndagen och kunna åka hem och vila lite, piffa till oss och vara fit for fight inför kvällen! Sådana chefer tycker man om...

Kommentarer
Postat av: Elinor Landberg

Hej Elinor här igen (från Mickes fest)! Hoppar in och meddelar att jag fortfarande läser
dina bloggar med spänning. Det är jättekul och höra om hur du testar olika saker på dina elever. Det ingiver hopp om livet. Jag hoppas att jag en dag också blir en lika hungrig lärare.
Sedan vill jag tillägga att jag har alltid haft ett gott öga till Boy George..så du är INTE ensam om att gilla kvinnliga män =)
Hoppas ni får en trevlig kväll / Elinor

2007-12-07 @ 15:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback