Bokilur

Vill bara rekommendera Bokilur där man kan ladda ner ljudböcker och annat kul till mobiltelefonen. Just nu har de ett erbjudande som innebär att man kan ladda ner böcker gratis i en vecka om man är Telenor, Tele2, Tre, Telia eller Halebop-kund. Därefter kostar ljudböckerna mellan 89 och 169 kr/månad.

Jag har varken någon mp3-spelare med 20 gigsminne eller portabel cd-spelare, så det här var ett perfekt erbjudande för mig.

I tisdags blev jag lite inspirerad av Camilla Läckbergs sommarprat och laddade därför ner hennes Isprinsessan som Katarina Ewerlöf har läst in. Det var riktigt skönt att ta en lång promenad med en bra deckare i öronen.

Rekommenderar er att kolla in sidan!


Kommentarer
Postat av: Fröken Nina

Vilket superbra tips! Tyvärr var inte min *#"¤#¤-telefon kompatibel... Jag är inte så överens med Samsung om att "min" modell är bra...

Postat av: Cecilia

Nina: Trodde faktiskt att de flesta "nyare" telefonerna klarade detta, men så var alltså inte fallet. Synd!

2007-07-20 @ 14:42:06
URL: http://latsta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback