Känner mig snäll, väldigt snäll...

Jag sitter och skriver på ett nytt bokprojekt och behöver lugn och ro. Det har jag haft den här helgen när sambon har jobbat. Ikväll är helgpasset över och nu ska han vara ledig i några dagar. Problem. Jag kan inte ha folk omkring mig när jag ska skriva och lägenheten är för liten för att jag ska kunna låsa in mig nånstans. Så, nu har jag precis varit på OnOff och köpt ett nytt PS3-spel till honom. Problemet är löst.

Och jag känner mig som världens bästa flickvän.

Kommentarer
Postat av: anne-marie körling

Det där känner jag igen. Man behöver lugn och ro...tänka klart...för sig själv. Du har nog varit jättesnäll också mot dig själv. Ska bli spännande att läsa din bok sedan. Allt gott A-M

Postat av: Fröken Nina

Spännande med ett nytt bokprojekt! Får du berätta vad det handlar om? :D

2007-07-30 @ 17:46:30
URL: http://www.ninateacher.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Fröken Nina: Jag skriver på ett nytt läromedel, mer än så får jag tyvärr inte säga... Lite längre fram kanske. Men det kommer bli så bra, så bra!

2007-07-31 @ 10:40:40
URL: http://latsta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback