Mysig hemmakväll

Sambons semester är slut så ikväll/natt är jag herre över fjärrkontrollen, datorn, stereon och mina böcker - härligt!

Så, vad gör man?

De senaste timmarna har jag suttit framför TV:n och tittat på Pantertanter och The Cosby Show - mina favvoprogram på TV4 Komedi. En härlig nostalgitripp!

image29

(Bild:
imbd

I stereon sitter Amy Winehouse CD Back in black och bredvid ligger The Ark Prayer for the weekend, Joss Stone Introducing Joss Stone och Salem al Fakir This is who I am - alla så bra att man vill spela dem samtidigt!

På soffbordet ligger Harry Potter and the Order of the Phoenix och Anna Gavaldas Tillsammans är man mindre ensam - ja, jag kunde inte välja, så nu läser jag dem båda samtidigt.

Bredvid DVD:n ligger Underbara älskade som jag lånat av en vän och på datorn finns en massa bra filmer som jag vill se, speciellt Happy Feet som Teachgirl har rekommenderat på sin blogg.

Dessutom har det börjat en Beck-film på fyran med Micke Persbrandt.

Voj, voj - vad ska man välja???

image30  eller image33 - det är frågan...

(Bild: imbd)              (Bild:00tal)

Kommentarer
Postat av: Fröken Nina

Underbara älskade är jättefin, sorglig, men fin!

Postat av: Sara

Oh, Pantertanter! Det är ju hur kul som helst :D

2007-07-16 @ 01:03:53
URL: http://sarasbetraktelser.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Nina: Då får det bli den - kanske ikväll istället!
Sara: Ja, visst är dom sköna - helst Sophia!

2007-07-16 @ 16:55:21
URL: http://latsta.blogg.se
Postat av: Cecilia

Nina: Har sett Underbara älskade nu och jag håller med - fin film, sorglig, men fin. Satt här och tjöt i min ensamhet, men det är härligt med filmer som berör.

2007-07-16 @ 19:45:12
URL: http://latsta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback