Vill ha!

Ja, nu när det ändå bara regnar och regnar kan jag lika gärna ta mig i kragen och fortsätta skriva på nya boken. Men då vill jag ha en ny arbetsplats! Hittade det här skrivbordet hos Svenska Hem och det vill jag bara ha! Tänk vad snyggt det skulle passa i mitt och sambons vardagsrum! Massor av hyllor framtill och till och med hyllor på sidorna av bordet. Perfekt, eftersom jag har en tendens att samla på mig massor av småsaker som jag aldrig vet var jag ska lägga. Och till detta måste man ju självklart ha en bekväm arbetsstol att glida runt i och gunga i och luta sig tillbaka i. Även den från Svenska Hem.

Det kanske blir en tur ut till Vällingby imorgon i alla fall...


image25                           image26

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hm, ett skrivbord hör väl knappast hemma i ett vardagsrum?

2007-07-11 @ 10:30:08
Postat av: Cecilia

Lotta: Jo, om man bor i en liten lägenhet så gör det tyvärr det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback