Tidseffektiv

Just nu är verkligen värsta tiden på jobbet - det är så mycket som ska göras! Jag börjar halv tio på måndagar, men var där redan kvart över åtta. På den tiden hann jag:

1. Skriva flertalet föräldramail, där jag talade om statusen på deras barns resultat inför betygssättningen.
2. Skriva ut dokument och göra planering inför kommande temadag.
3. Planera dagens lektioner - inte att förglömma!
4. Skriva in förra veckans frånvaro - ups, glömde det i fredags...
5. Handla fika till eftermiddagens möte.
6. Börja skriva åtgärdsprogram.
7. Äta upp flertalet av de After Eight som min lärarstudent köpte till arbetslaget.

Tja, en ganska effektiv morgon. Magsåret är nära nu.

(T-T, kom tillbaka!)

Kommentarer
Postat av: Kandidaten

Prata inte om magsår! Min fantastiskt roliga och lärorika VFU-period är över och jag sitter och skriver något som heter Pyt - praktisk yrkesteori. Känns som en vettig idé att försöka beskriva sin undervisning. Någon som har gjort detta och har några tips?

2007-05-15 @ 06:44:21
Postat av: A-M

Läste precis detta på aftonbladet (se url:en) och undrar vad du tycker om det. Är det stora skillnader i hur betygen sätts och gör du något speciellt för att ge elever ett rättvisst betyg?

Postat av: Fredrik Svensson

Men nu har du en najs helg framför dig :-)

2007-05-16 @ 17:45:21
URL: http://www.fredrikbloggen.se
Postat av: Anonym

me <3 tintin

2007-05-16 @ 22:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback