Årets sommarpratare

Åh, va kul det var idag när man fick veta vilka som ska sommarprata i P1 i sommar! Jag ska definitivt lyssna på Fredrik Lindström, Peter Lemarc, Åsa Nilsonne, Robyn, Jens Lapidus, Stavros Louca, David Batra och Carin Götblad. Men återigen är jag lite sur för att Jonas Gardell aldrig sommarpratar - han är verkligen en person som jag skulle vilja lyssna på.

Annars är det väl som det ska vara så här två dagar före avslutning - stressigt, lite nervöst och alldeles för lite sömn. Men eleverna var rätt spaka idag när vi genrepade i kyrkan - de har spelat så tuffa tidigare, men nu kryper allvaret på. Jag känner dock ingen oro - det kommer att gå hur bra som helst för dem.

Nej, nu ska jag njuta av kvällen och kanske läsa lite i en av mina nyinköpta böcker...

Kommentarer
Postat av: Fröken Nina

Gardell vill jag också höra...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback