Uppryckning

Det här kan ju bli intressant...

Kommentarer
Postat av: Marie

Detta låter nog lite mer intressant än vad det egentligen är, i alla fall enligt dagens sydsvenskan:
http://sydsvenskan.se/malmo/article297331.ece

2008-01-30 @ 21:20:13
Postat av: TeachGirl

Man får ta alla dokusåpor och liknande program med en hyfsad stor näve salt. Tanken är bra, och jag ska helt klart se den.

Postat av: Anki

Det ser intressant..
Trevlig helg..

2008-02-01 @ 09:37:41
URL: http://www.markman.be
Postat av: sara

hej!
jag vet inte hur jag kom hit egentligen men i alla fall e jag e en elev som går i nian. när jag gick i sjuan hade vi en svensk lärare som jag trodde va bra, i åttan hade jag G- i betyg. svensk läraren blev gravid och i nian va vi tvungna att byta lärare. på en termin höjde jag upp mig från G- till vg+ och jag hoppas att jag kan få mvg på slutbetyget, vem vet?
det jag vill säga är att en lärare spelar mycket roll i en klass. hon fick mig o kanske många andra att inse att vi var duktiga o vi kunde om vi ville, hon har et så jävla bra sätt o prata på och förklara och få oss tänka på andra saker som var viktiga.

2008-02-19 @ 10:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback