Sista veckan med eleverna

Ja, nu är det sista veckan. Betygen är satta - ska bara kontrolleras imorgon. Det blev väldigt bra resultat till slut - roligt!

Imorgon bär det av till Runmarö med en stor del av niorna. Vi ska campa en natt, grilla, spela brännboll, förhoppningsvis sola och bara ha det skönt. Hela karusellen runt den här resan har varit galen, men nu kommer vi i alla fall iväg med de elever som verkligen vill åka, så det känns bra. Men gissa om jag kommer att vara död på tisdag morgon? Jag räknar ju inte med någon sömn direkt. Som tur är behöver jag inte åka och jobba på tisdag, så det blir direkt hem till sängen.

Så dagen idag kommer att gå till att packa inför campingen, men ikväll ska jag och sambon gå på Mäster Olof på Stadsteatern och det ska bli så kul att se Jonas Karlsson på scen. Kanske hinner vi med att gå till Kungsträdgården en sväng och Smaka på Stockholm före teatern - vi var där förra året och det var riktigt trevligt. Dessutom spelar rai-kungen
Khaled på Berns kl. 21 - hur ska vi hinna med allt?!

En härlig söndag blir det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback