Tillbaks till kaoset

Resan till Istanbul var riktigt trevlig, mycket jobb blev det (som sig bör) men också god mat, basarbesök med tillhörande prutande, båttur mellan Europa och Asien och tokiga taxichaufförer. Nu är vi tillbaka och jag har en låååång lista på allt som ska göras. Kul, men också stressigt. Det går dock att stå ut med tanke på att det bara är några få dagar kvar på terminen.

Var och hämtade ett bokpaket idag med Camilla Läckbergs nya Sjöjungfrun (får se hur jag gillar den), sedan John Ajvide Lindqvists nya Människohamn (den ska bli jättespännande!), Leilas nya bakbok (bara för härliga, soliga och regniga bakdagar i sommar), Jens Lapidus nya Aldrig fucka upp på ljudbok (för långa bilresor genom Sverige) och till sambon Svensk maffia (i vilken han hittade några trevliga typer som han träffat på genom jobbet), så nu är alla nöjda och glada.

Nu till sängs - imorgon blir ännu en lång dag!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag fick också hem både Sjöjungfrun och Leilas bakbok i förra veckan. Det ska bli så roligt att använda sommarens bär och frukter till de smarriga recepten! Men jag kommer förmodligen inte att vara i närheten av att vara så snygg, färgglad eller utrustad med snygga redskap som hon är ;)

Postat av: TeachGirl

Jag fick hem "Sjöjungfrun" i fredags och läste ut den i söndags. Jag gillade den. Efter Tyskungen var jag lätt skeptisk (var inte helt såld på den) men den var helt OK. Ska skicka hem den till mamma nu, så att hon också kan läsa den.

2008-06-03 @ 10:18:50
URL: http://varforintejagocksa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback