Iväg till Istanbul!

Åh, det ska bli så skönt att komma iväg imorgon för att planera nästa läsår! Och jag har aldrig varit i Istanbul så det gör det ännu mer spännande!

Kanske längtar jag så extremt mycket efter att få resa bort för de här tre dagarna på jobbet har inte varit så kul alls. Några av eleverna har hittat på så knäppa saker, så just nu står skolavslutningsaktiviteten på spel. Man kan inte åka iväg med två klasser där vissa utsätter andra för skada och är helt opålitliga. Samtidigt har vi aspekten med kollektiv bestraffning som man ju faktiskt inte får använda sig av. Vad gör man?

Nä, usch, så här vill man inte sluta ett läsår - speciellt inte med nior. Förhoppningsvis kommer jag känna mer lust att reda ut allt strunt när jag kommer tillbaka på måndag.

Ha en skön helg alla! Det ska ju bli sol!

Kommentarer
Postat av: Fröken Nina

Ha en riktigt härlig resa, och försök att vila lite också! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback