Juno

Måste bara rekommendera alla att se Juno på bio snarast! Juno är tonårstjejen som blir gravid med sin bästa kompis och vi får följa hennes tankegångar och handlingar kring sin graviditet och det är roligt, roligt, roligt och mycket tänkvärt! Ellen Page som spelar Juno gör en fantastisk rollprestation och Oscarsnomineringen för Bästa kvinnliga huvudroll är självklar. Den här tjejen är så skön och hennes kommentarer kring det mesta är så uppfriskande. Jennifer Garner gör även hon en bra rollprestation som den smått hispiga adoptivmamman. 

Jag hoppas att den här filmen får någon av de Oscars som den är nominerad för, för det här var det bästa jag har sett på länge!

Gå och se!

Juno

(Bild:
www.oscar.com)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja, den är hur söt och rolig som helst :) Älskar hennes kvicka kommentarer med :)

Postat av: Tilda

Jag är lärarstudent och jag tycker din blogg verkar intressant för du skriver inte baaaara om alla debatter som pågår kring skolan, det kommer roliga inlägg också, om man jämför med andra bloggar. Har lagt till dig på favoriter, kommer att följa.. :)

2008-02-16 @ 09:52:47
URL: http://kallamigtilda.blogspot.com
Postat av: TeachGirl

Jag har inte sett den ännu, men kommer garanterat att se. Om inte på bio så på DVD. Den verkar väldigt bra.

Just nu är jag hyfsat besatt av Sweeney Todd, men Junos tid kommer, var så säker! :)

Postat av: Cecilia

Emilia: Ja, visst är den bra!?

Tilda: Kul, välkommen hit!

2008-02-16 @ 18:17:33
URL: http://latsta.blogg.se
Postat av: Cecilia

Teachgirl: Åh, jag ska se Sweeney Todd också så fort som möjligt! Älskar Johnny Depp och speciellt i Burtons filmer!

2008-02-16 @ 18:19:04
URL: http://latsta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback